Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Your suicides,




you do them with pride,
you do them every year:
you hang yourself
from the branch of a tree,
the branch it breaks, I fear.



Όταν έχω κακή διάθεση γίνομαι ακόμα πιο χαζός. Πνίγομαι σε μισή κουταλιά νερό ,απελπίζομαι ,πελαγώνω με το τίποτα τελικά. Σε αγαπάω ακόμα πιο πολύ για το εύκολο χαμόγελο που μου δίνεις, που φέρνεις το κάθε τι σ΄το κανονικό του μέγεθος , που με βοηθάς να πνίγω τον πανικό μου στα φιλιά σου. Και κάθε φορά έχω εσένα να μου λές "δεν πειράζει μωρό μου,αφού έχεις εμένα " . Με προσγειώνεις ,αλλά όχι απότομα , πατάω σε έναν πλανήτη φτιαγμένο από σένα ,και όλα είναι καλύτερα.


Your suicides,
you do them with pride,
but are you really sincere?
You say some day you will succeed
but you're ninety-three next year.

1 σχόλιο:

  1. Είδες που όλα τα κάνει πιο εύκολα;
    Έχεις κάπου να στηριχτείς.. είναι όμορφο και σπάνιο σχεδόν.. :)
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή