Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

I have no plan to be anywhere else to but here




Don’t you ever leave
that is what you said to me
do you know what that can do
to someone like me?



Υπάρχει happy end ; Κάθονται τελικά οι πρωταγωνιστές σε βεράντες με χαμομήλι στο χέρι ; Δεν ξέρω ,δεν μπορώ να ξέρω ,και με τρομάζει λίγο που είναι τόσο όμορφα όλα μεταξύ μας αυτή τη στιγμή . Φοβάμαι μην τελείωσει ό,τι έχουμε, έχω φτιάξει τόσες εικόνες στο μυαλό μου ,έχω τόσα ακόμα που δεν έχω χαρεί ακόμα μαζί σου (ούτε καν supermarket δεν έχουμε πάει μαζί να γελάω μαζί σου ενώ κοιτάς τα ράφια με απορία) .


I am here now
I’m right here by your side
I’ll lay my hand on the couch next to you
you can hold it if you would like to



Ξέρω ,δεν έχει νόημα να τρομάζω με κάτι τέτοιο. Απλά θέλω να σε σφίξω λίγο πιο δυνατά πάνω μου , να σε πνίξω λίγο στην αγκαλιά μου . Λίγο.


it will do you good

2 σχόλια:

  1. Χμμμμ...όλα ωραία και καλά αυτά που λες. Όμως cool down λίγο! Όπως σε όλα, η υπερβολή δεν είναι καλό πράγμα. Δείχνε του ότι τον αγαπάς. Δεν είπα να μην το δείχνεις, αλλά μην τον πνίγεις κιόλας. Άστου και λίγο χώρο να αναπνεύσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι σκέφτεσαι παιδί μου;
    Άστα αυτά να φεύγουν κατευθείαν από το μυαλό..
    Είστε καλά και μείνετε σε αυτό.. δεν έχει νόημα να σκέφτεσαι το μετά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή