Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Come to me




I'll take care of you
Protect you
Calm, calm down
You're exhausted
Come lie down
You don't have to explain
I understand



Να σκεφτείς το γάμο μας . Παρανυφάκια θα βάλουμε τους αναγνώστες του blog .θα έχουμε security για να μην έρθουν όσοι από το συγγενολόι δεν αντέχονται . η αδελφή μου θα είναι στο νοσοκομείο απο την χαρά της που παντρεύομαι πρώτος ,να κάνει ενεσούλες . Θα φοράς το tuxedo σου , θα φοράω κάνα μπλουζάκι morrissey . Νομίζω πως κάποια τυχαία στιγμή θα μου πατήσεις το πόδι ,έτσι να μην πάρω αέρα.


Jump off
Your building's on fire
And I'll catch you, I'll catch you
Destroy all that is keeping you down
And then i'll nurse you
I'll nurse you
I'll touch you



Θα σε κυνηγάω με την τούρτα στα χέρια και θα σου γεμίσω σαντιγί το πρόσωπο . Θα έχουμε και δυο-τρία αρνιά να γυρνάνε - από Ρούμελη είναι οι ρίζες μου ,να τις αρνηθώ ντροπή δεν θα'ναι ? Θα σου κάνω ματάκια όλο το βράδυ , θα σου κλείνω το μάτι για την πρώτη νύχτα μας σαν νόμιμο ζεύγος . Θα σου βγάζω το ρύζι από τα ταλαίπωρα μαλλιά . Θα λάβουμε αρκετές καφετιέρες για να μια ζωή.


You know
That I adore you
You know
That I love you
.

3 σχόλια:

  1. χμμμ κανόνισε κακομοίρη μου! Αμ δεν είμαι παρανυφάκι θα γίνει χαμός!!!!!
    Στο εύχομαι να φτάσετε μέχρι εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ακούω και δεν έχω το Evian μαζί μου! Αυτά ο δόλιος σύζυγος τα διαβάζει τώρα; Αχ καημένε μου...αχ καημένε μου!! Χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί δακρύζω?
    Γιατι δακρύζω γαμότη μου οταν διαβάζω τόσο μελωμένες αναρτήσεις?
    Μήπως είναι κριθαράκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή