Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Pourras-tu suivre là ou je vais ?




Quand nos secrets n'auront plus cours et quand les jours auront passé
Seras-tu là ?
Pour, pour nos soupirs sur le passé, que l'on voulait que l'on rêvait
Seras-tu là ?



Παίζω με την ιδέα του να είμαι εκεί μόνιμα αυτές τις μέρες. Κάνω σενάρια στο μυαλό μου - σκηνοθετώ σκηνές καθιμερινοτητας μας εκεί . Όχι οτι δεν έχω σχέδια για το μέλλον ,απλα παιζω συγκεκριμένες εικόνες .Να σε πιάνουν τα γέλια ενώ αδιάζουμε τις κούτες με τα πράγματά μου. Να κατεβαινω μετά,να σου φέρνω εφημερίδες και croissant πριν ξυπνήσεις - και να σου λέω ξεδιάντροπα ψέματα πως είναι διαίτης .Να προσπαθώ να μάθω τους δρόμους και να χάνομε συνέχεια . Και εσύ να με βρίσκεις .Να εισβάλω στην ρουτίνα σου . Όλα να είναι καινουργια και όμορφα.


Pourras-tu suivre là ou je vais ?



(ευχαριστώ τον φίλο που μου έδωσε το τραγούδι )

1 σχόλιο:

  1. χμμ... δελεαστική πρόταση πάντως..
    Θα έπρεπε να την δεχτεί..

    ΥΓ. Και τι σημαίνει ο τίτλος του τραγουδιού;


    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή