Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

A place which is not so unkind




Faces melting like wax in the heat
People dying like dogs in the street
And love is a word in the sand
That a wave wipes away with her hand
And the ocean just don't understand



Μου δίνεις την δυνατότητα να είμαι καλός . Είναι τόσο εύκολο να κάνω το σωστό ,να στηρίζω τους ανθρώπους , να κάνω υπομονή με οτιδήποτε συμβεί όταν ξέρω πως θα πεις "σε αγαπάω και δεν με νοιάζει τίποτα άλλο". Μπορώ ,όσο και να φοβάμαι το αύριο ,να ξέρω πως σήμερα έχω το χέρι μου στο χέρι σου . Νιώθω τόσο τυχερός που βρήκα εσένα ,με κάνεις καλύτερο. Λίγο πιο βαρετό μάλλον - αρκετά εκνευριστικό για κάμποσο κόσμο , άλλά εντάξει .Σε έναν κόσμο που νομίζω πως γίνεται πιο γκρίζος μου δίνεις χρώμα.


Yes here's hoping that they may find
Some shelter to crawl in and hide
A place which is not so unkind

1 σχόλιο:

  1. .. εεεε σε κάνει καλύτερο όπως και να έχει.. τι σημασία έχει αν έχεις ελαττώματα; Όλα μπορούν να πάνε προς το ηπιότερο με υπομονή και αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή