Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Ιt's cold in here



the music is too loud
i hate this place i hate this crowd
should leave i guess i know i should
'cos it feels just like you said it would
oh it feels just like you said it would
hmmm....



Στο σταθμό ,σε ένα ακόμα πάνω-κάτω-πέρα-δωθε.Ακούω την Πλάτωνος που αγαπάς , ξένος αλλά σε χώρο οικείο. Σκέφτομαι πως είσαι το τσιγάρο μου , η σοκολάτα μου , το αλάτι μου , η μεγάλη συσκευασία παγωτό - φυσικό μια και δεν τιμάω τα υπόλοιπα ιδιαίτερα να έχω εσένα.Τελικά βρήκε ο ένας τον άλλο την σωστή στιγμή - είχα ένα κενό στο σχήμα σου ,πιστό σου αντίγραφο μέχρι την τελευταία τρίχα κουρασμένου μαλλιού. Περπατάω ανάμεσα σε φοιτητές , φαντάρους και μικροπωλητές ,πιέζω λίγο πιο δυνατά το κινητό μου στο χέρι. Καθώς το player σιγά σιγά συνεχίζει με Μούτση ,ως παλέμαχος του intercity απαντάω στις ερωτήσεις των γύρω , βοηθάω και την αγχωμένη κυρία με την βαλίτσα της - φοβάμαι πως δεν με πολυπιστεύει πως το τρένο σταματάει και Λάρισα.

Είμαστε σαν τον Μούτση με την Πλάτωνος νομίζω - ο καθένας μας πλησιάζει στον αγαπημένο του συνθέτη. Πως θα ήταν αν έπιανε στα χέρια της η Λένα το το όνειρο - ή το delenda est ; Θα μου άρεσε και πάλι νομίζω,καθώς ακουμπάω στο παράθυρο . Ο οδηγός διώχνει όσους δεν ταξιδεύουν και εγώ σε πέντε λεπτά έχω κοιμηθεί.


the music stops and in the blink of an eye
she tells me to give it a try
could stay i guess i know i could
'cos it feels jut like you said it would
oh it feels just like you said it would
hmmm....

2 σχόλια:

  1. Aποχωρισμός.. αναγκαίος για να έρθει η επόμενη φορά που θα συναντηθείτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσοι ...παλαίμαχοι του ιντερσιτυ μαζευόμαστε στα νυκτερινά ταξίδια, πάνω κάτω, για ενα βλέμμα για μια ολιγόωρη ζεστασιά.
    Πόσοι ακόμη αντέχουμε στην ...αρρώστεια της αγάπης, εμπυρετοι κι ευτυχισμένοι.
    Πόσοι, τόσο όμορφα ζούμε στις ακρες της πραγματικής μας ζωής....

    ΑπάντησηΔιαγραφή