Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

The Sad Sssad Story of Rosa Rabbit & Sasha Snake




back in a land where cliffs meet the sand
stone mingles with clover
a young rabbit was caught
foot pinched under a rock
no way back to water
along came a snake
altering fate with some kindness and leverage
so slither and scales met with whiskers and tale
and the story unfolded



Είμαστε ένα παραμύθι . Έτσι θέλω να μας βλέπω . Όταν λέω για μας , όταν μας σκέφτομαι , όταν περιγράφω την σειρά συμπτώσεων που μας έφεραν κοντά και μας κρατάνε αγκαλιά, είναι σαν να διαβάζω κάποια ιστορία του Άντερσεν . Είσαι ό,τι πιο όμορφο μου έχει συμβεί και με έχεις κάνει και μένα πιο όμορφο, έχεις φέρει την μαγεία ,το όνειρο πίσω στην ζωή μου , μου έχεις δώσει ιστορίες να λέω.


Μια και είμαστε στο προσωπικό μας Άρλεκιν , και ζούμε το εξαίσιο φωτορομάντζο μας (συνοδεία σουηδικής ποπ) είναι λίγο αμήχανο να έρχεται η πραγματικότητα και με ερωτήσεις. Για μένα η απάντηση παραμένει απλή : Κάνε ό,τι μπορείς για να είμαστε μαζί. Θα κάνω και εγώ και σιγά-σιγά θα έρθουμε ακόμα πιο κοντά. Εγώ εκεί , εσύ εδώ ,εμείς κάπου .


Και ενώ το σκεφτόμουν αυτό χτες είδα πως μάλλον ο ρουμελιώτικος γάμος που περιέγραφα πριν μερικά post μάλλον θα γίνει , χρειάζεται.


´well look at us
this is so new
we´re from two different worlds
but i swear i love you´
sasha said- ´promise me something,
you´ll never leave me here behind
cuz this is already something
and i need you by my ssside´

1 σχόλιο: