Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Fall is my lover




Fall is my lover
Spring is my flirt
Winter means hard times for everyone



Οι αρχές Σεπτέμβρη ποτέ δεν είναι το καλυτερό μου . Φευγει σιγά σιγά η ζέστη και ο ήλιος , βροχή , σχολεία - εξεταστικές - δουλειά - πόλη . Μάλλον δεν είμαι ο μόνος. Στο μυαλό μου έχω καρφωμένη την μέρα που μου είπες πως θα έρθεις . Αυτό μόνο κρατάω από το μήνα ,οι άλλες μέρες χάνονται και κρατάω ένα χαμόγελο για όταν θα έρθεις (είσαι και τόσο γλύκας όταν σε πιάνουν οι ζήλιες σου,είναι τόσο αστείο να ζηλεύεις εμένα ).


Fall is my lover
I will taste the dirt
The sky opens up
And the heart feels more clear.

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!
    Έρχεται ο καιρός να είστε μαζί ε;;
    :):)
    Έλααααα είσαι από τους λίγους και τυχερούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν κατάλαβα γιατί να μην ζηλεύει. Σταμάτα...να ζηλέυει! Τι παέι να πει! Δεδομένο δεν σε έχει κανείς! Άκου εκεί! Άντε, άντε, άντε να έρθει! Μα δεν ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω. Στην ίδια κατάσταση είμαι ακριβώς κι εγώ. Άσε...πίκρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή