Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Πήρα εκατό φορές




Πήρα να σου πω φιλιά
με το φως σβηστό.
Ευτυχώς που είν' η δουλειά
και θα ξεχαστώ.



Η μοναξιά του ύπνου - το ζευγάρι που κοιμάτε στα διπλανά καθίσματα . Αυτός χαμένος στον ύπνο και αυτή να τον κοιτάζει. Προσπαθώ να μην εισβάλω,δεν τα καταφέρνω πλήρως. Από την άλλη πλευρά δύο χρόνιοι φίλοι μου ,που τους κουβάλησα από τα παιδικά μου χρόνια βασικά .κοιμούνται και αυτοί και εγώ σου γράφω. Κοιτάζω πάλι δίπλα ,εισβάλω λίγο ακόμα , η γυναίκα φύλακας άγγελος στον ύπνο ακόμα .


Σ' ένα κόκκινο χαρτί
μ' ενα μπλε στιλό
μου 'χες γράψει πώς και τι
και τον αριθμό.



Βάζω το χέρι μου να ακουμπά τα μαλλιά σου , να σε προστατεύσει από τους εφιάλτες σου . Θέλω να σου τραγουδήσω ξανά παράφωνα στο αυτί , να σε κάνω να κλείσεις πάλι τα μάτια βιαστικά για να σταματήσω . Θέλω να κοιμάσαι με όνειρα γλυκά.



Και μιλούσαμ' ως αργά
δε σ' αφήνω, δεν
κι όπως σ' έχανε η καρδιά
πήρε το μηδέν.

10 σχόλια:

  1. Α, Αλεξίου! Πολύ κουλτουριάρα άφωνη γρια! Για το κουλτουριάρα δεν παίρνω κι όρκο! Σταμάτα, χρυσή μου, τις συναυλίες, πάνε σε χοροεσπερίδες πλέον σε ΚΑΠΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ifestionako siga to pedema ;) Oso gia to afoni ,peri orekseos ... alla k se kapi tha pigena na tin do tin kiria aleksiou ,agalia me to moro mou ,magoures sta xeria , k alifi gia to maselaki stin tsepi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέχρι να φτάσουμε εμείς να έχουμε μασελάκι η κυρία Αλεξίου δε θα λέγεται πια κυρία...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λολολ και εγώ θα πήγαινα και στο καπί να τη δώ.. και να σκεφτείς δεν την έχω δει ποτέ μέχρι τώρα.. δεν έχει τύχει.. αλλά το θέλω πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://mariatweety.blogspot.com

    Ena a3iologo blog

    REA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.youtube.com/watch?v=P9scYO3wuQ4&feature=rec-HM-fresh+div

    Αυτό είναι φωνή, κι έτσι μόνο αποκτούν τα τραγούδια αξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Er..Thanks gia tin protasi tou blog ,iposxome na to kitakso ,an sineltho kapia stigmi apo to shock tou link tou epomenou anonimou . Protino na min to patisi kanis prosopika,exi epikindino io ,ekseretika epodino k gia to pc k gia to ixio :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλα ρε που έχει υιό!! Μια κόρη έχει όμορφη, νέα, δροσερή, χαρά θεού, σέξυ και όχι με κελεμπίες για να κρύψει τα γραιοπατσόκιλα και με απείρως καλύτερη φωνή από την γραία! Για τον ήχο δε φταίω εγώ! Μα και με αυτήν υην κακή ποιότητα ήχου το φωνητικό ταλέντο παραμένει καθάριο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή