Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Restless



Nothing like a belly full of stitches to let you know you’re alive
Nothing like the leash of limitation to make you wanna try
Nothing like a dandy fortune teller to rush the next goodbye
Nothing like a naïve girl who’s wide sad eyes say
Why?
Why?
Why?



Από μακριά ακούω τον ντόπιο λαϊκό βάρδο να σκοτώνει έναν Μητροπάνο . Γάμος .βαφτίσια ..κάτι και στην κοσμική ταβέρνα έχει κόσμο. Παρασύρομαι και εγώ ,σιγοτραγουδώ με χαζό παράπονο . Έχω χρόνια να πάω σε ρεμπετολαϊκό μαγαζί – πάνω κάτω από τότε που πολλές ταυτόχρονες κυκλοφορίες βιβλίων με ανάγκασαν να δουλέψω σαν φοιτητής ένα Σάββατο για τον λογαριασμό της ΔΕΗ σε ένα τέτοιο . Τον σκοτώνω και εγώ ανελέητα τον Μητροπάνο . Και τον Διονυσίου . Ούτε καν στην Πίτσα Παπαδοπούλου δεν σταματάω ,πρέπει να είναι και παραγγελιά , «Κ έχω το φως να καίει ,για να δεις πως δεν κοιμάμαι ..» . Έχω ντέρτια φαίνεται ,νεύρα ίσως λίγο .


Hug me.

Touch me

Hold me down

Until I can’t resist

Cause I have been so restless,

Restless

And I am tired of this.


Κακά τα ψέματα – το μόνο που με εμπνέει να γράφω είσαι εσύ . Λοιπόν , σου ζητάω ,πολύ ευγενικά , και παρουσία ευγενέστατου κοινού , όλοι κύριοι (και δύο κυρίες από όσο ξέρω, έξω η Ελ. και Χ. δεν νομίζω να διαβάζουν άλλες γυναίκες το blog ) να μου φτιάξεις την διάθεση . Την Παρασκευή γερνάω επισήμως ένα χρόνο ακόμα, και για το καλό σου ,δεν θέλω να κάθομαι να γράφω δακρύβρεκτα μελαγχολικά post εδώ , ούτε να βάλω να παίζει Τσανακλίδου ( μην πω θα εμπιστευτώ Donna για μουσικές επιλογές ) . Θέλω να εκπληρώσεις τις υποχρεώσεις σου βάσει του συμβολαίου μας και να με κάνεις χαρούμενο όπως μόνο εσύ μπορείς . Σε αντίθετη περίπτωση και εσύ και πολλοί άλλοι θα υποφέρουν με μονολόγους για ρούχα που δεν είμαι σίγουρος σε πιο πρόγραμμα πλυσίματος να τα βάλω και κάποιον από Manchester να εύχεται στραβά γενέθλια .

Hug me.

Touch me

Hold me down

Until I can’t resist

Cause I have been so restless,

Restless


And I am tired of this.

5 σχόλια:

  1. Εύχομαι να είναι εκεί και να σου φτιάξει τη διάθεση, να περάσετε καταπληκτικά και να σου μείνουν αξέχαστα τα γενέθλιά σου.. :)
    Με όλη μου την καρδιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Z7b37l_B4vI

    Χρόνια πολλά μωρό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν...χρόνια πολλά για χτες αρχικά! Έπειτα αφού δεν έγραψες κάτι, φαντάζομαι ότι τη δουλειά του ο Άγγλος της έκανε καλά! Δεν είχα ποτέ πίστη στους Άγγλους (ακόμα και στους Έλληνες εξ Αγγλίας), αλλά μάλλον ο δικός σου κάνει καλή "δουλειά". Να περνάτε καλά εύχομαι...και να συνεχίζεις να γράφεις για αυτόν όσο αντέξετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. E,oso me antexi ,ase ,sto sberko me koubalai,oso dieta k na exo kani ,baros tou ime akoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά τα βάρη είναι ωραία βάρη...να μην παραπονιέται!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή