Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Even the heart feels new




Possibly that’s why
I am on my way to see you
Tonight , for the second time I ,
I ride on the highway ,
My highway to you



Κάθομαι σε ένα είδος μικρού παραδείσου – ειδικά αν είσαι λίγο κοιλιόδουλος. Για να περιγράψω τα θαλασσινά που μου έχουν σερβίρει πρέπει να ανατρέξω σε κυριακάτικα ένθετα – μαστιχωτό χταπόδι , τραγανιστό καλαμάρι – και το κρασί παραγωγής του μαγαζιού είναι απόλυτα ταιριαστό . Για μένα κάθε γεύμα εδώ είναι το μέτρο σύγκρισης ,και λίγα μαγαζιά έχον καταφέρει να το φτάσουν (και εντός και εκτός). Κοιτάζω την θάλασσα , το ηλιοβασίλεμα και όλα αυτά τα απαραίτητα του ελληνικού καλοκαιριού ενώ μπροστά μου εκτυλίσσονται σκηνές από τηλεταινία του Lifetime : Η επί 30 χρόνια σύζυγος του ιδιοκτήτη τον ταΐζει στο στόμα ,και αυτός καταφέρνει και χαμογελάει . Πριν κάποια χρόνια είχε μια σοβαρή περιπέτεια στην υγεία του – και από παράλυτος κλινήρης, πλέον με την φροντίδα της συζύγου είναι εμφανώς καλύτερα .


On my highway to you
And I'll get the next exit
Stop and get a prespective
If that's what...



Αυτή τον κοιτάζει στα μάτια με λατρεία . Πολλές φορές μου είχε πει για τα υπέροχα χρόνια που πέρασαν μαζί ,για τα παιδία ,τα εγγόνια ,μου δείχνει φωτογραφίες .Και στα μάτια της βλέπω πραγματικά την αγάπη ενώ ταΐζει τον άνθρωπό της. Ζηλεύω – άθελα μου. Αναρωτιέμαι στιγμιαία αν θα έχω κάτι τέτοιο και εγώ , αυτή τη φροντίδα, αν κάποιος θα είναι στο πλάι μου αν όλα πάνε στραβά . Πιστεύω πως θα είναι , πως θα είσαι. Τους χαμογελάω και επιστρέφω στα χόρτα μου και τα ψαρικά μου.


Look into my eyes dear
Do you understand ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου