Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Let’s stick around for the second coming




I fall asleep to the sound of crickets
Come feel my skin
Come touch my hair



Πρώτα κόβεις απαλά στην βάση του λουλουδιού .Μετά τραβάς αργά μέχρι να βγει έξω η σταγόνα . Συνέχεια τραγούδια λένε για το αγιόκλημα και το γιασεμί , καλοκαιρινά βράδια που μυρίζουν από αυτά – και συνέχεια άλλοι μνημονεύουν αυτά τα τραγούδια , αλλά για μένα το αγιόκλημα είναι κάτι παραπάνω ,είναι γεύση . Μου έμαθε όταν ήμουν μικρός η μάνα μου πώς να τα ανοίγω ,και από τότε δεν καταλαβαίνω καλοκαίρι χωρίς να δοκιμάσω αγιόκλημα. Λιγώνεσαι από την γλύκα και αμέσως μετά κάτι γήινο σε προσγειώνει .


Hold on
Hold on
This is all they said
Hold on
Hold on


Σε ευχαριστώ για χτες, κάθε στιγμή των γενεθλίων μου ήταν όσο καλή μπορούσες να την κάνεις .Και ας λες πως έκανες απλά ότι έκανες γιατί σου άρεσε εσένα . Ξαναδιαβάζω τα γράμματά σου , ακούω τα τραγούδια που μου έστειλες (δικό σου το τραγούδι που έβαλα σήμερα ).


I fall asleep to the sound of crickets

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου