Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

All I need is you tonight



Do you remember the first kiss?
Star shooting across the sky



Με αυτό το τραγούδι ξεκίνησε χρόνια πριν μια ενφάνιση στο Rockwave η Pj. Εγώ ήθελα να έχω χωθεί πρώτη σειρά ,αλλά ο φίλος μου είχε μαζί την κοπέλα του - η οποιά είχε σκαρφαλώσει πάνω του για να βλέπει. Ήμουν χαμένος από τις πρώτες λέξεις του τραγουδιού ,στα πρώτα μου φιλιά που είχα - τους πρώτους έρωτες μου ,τα πρώτα μου ατσούμπαλα (εξαιρετικά ατσούμπαλα ) χείλη που φίλησα -και γιατί να μην έχω κάτι τόσο απλό όσο τα παιδιά δίπλα μου που απλά είχαν ενώσει τα χείλη τους. Και σκεφτόμουν και τα πρώτα φιλιά που θα έχω ,μέσα σε τρία λεπτά τραγουδιού εγώ απελπιζόμουν και αναζητούσα και έψαχνα το πρώτο φιλί που θα έσβηνε τα άλλα - το φιλί που θα ταύτιζα με το τραγούδι .


And I draw a line
To your heart today
To heart from mine
A line to keep us safe



Τώρα ,ο φίλος μου είναι ακόμα εδώ. Και εγώ σκέφτομαι τα τηλέφωνα ,τα msgs ,τα χαζοpost μου, την φορά που έτρεχα κατάκοπος την μισή Αθήνα (για να μην αργίσω τα πέντε λεπτά ), και τώρα που φοβάμαι μην μου αρρωστήσεις , και το πρώτο φιλί . Σε περιμένω .


Watch the stars now moving
Across the sky
Keep this feeling
Safe tonight

1 σχόλιο: