Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

I´m toned from my travels



yet raw from this road
as I drink from storm puddles
and the stories I´m told



Καμιά θάλασσα δεν είναι πιο όμορφη από την δική μου θάλασσα . Πλάκες πέτρας , ξερός ήλιος και φώτα απέναντι . Σε όποιο νησί , σε όποια φημισμένη παραλία ,εγώ έχω στο μυαλό τα νερά μου .Κουνάω το κεφάλι αδιάφορα ή συγκαταβατικά ενώ ακούω τους άλλους να λένε για τους υπέροχους βυθούς που έχουν βρει από εδώ και από εκεί - πως θα μπορούσαν να καταλάβουν την δική μου θάλασσα ; Αυτοί ψάχνουν απεγνωσμένα την επόμενη και καλύτερη και πιο γαλαζοπράσινη ,με πιο καθαρά νερά ,πιο δύσβατη, πιο μακρινή ,πιο σπάνια. Και θυμώνω ,γίνομαι εριστικός όταν μπροστά μου την αποκαλούν βούρκο ή κοτρώνια με νερό .Είναι σαν να βρίζουν το είδωλό μου στο νερο.


Help me figure this out
help me figure you in
you´re a shadow to me
that I echo when I sing
Help me figure this out
help me figure you in
To this simple little melody



Από τα τελευταία είκοσι χρόνια ("Είκοσι χρόνια ξοδεμένα σπάταλα")όλα χάθηκαν ή χάνονται (με μικρές λαμπρές εξαιρέσεις ) . Παιδικοί έρωτες , χαζοανταγωνισμοί ,βλακίες (κυρίως δικές μου βλακίες ) ,λάθος επιλογές ,σωστές επιλογές ,όλα φεύγουν και μένει η θαλασσά μου,όλες οι εποχές εξαφανίζονται και μένουν καλοκαίρια ξερά και όμορφα . Πόσο θέλω να σε πάω εκεί ,πόσο θελω να την αγαπήσεις την ατομική μου κολυμβήθρα του Σιλωάμ - να βγεις και εσύ καθαρός από τα νερά μου .


Help me figure this out
help me figure you in

3 σχόλια:

  1. :) Τα λες όμορφα όμως!
    Ο καθένας έχει τη δικιά του θάλασσα, μοναδική και αντιπροσωπευτική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι θάλασσες ξέρεις...έχουν ένα κακό...είναι ελεύθερης εισόδου! Ναι, ναι...θα μου πεις υπάρχουν και εισιτήρια. ΟΚ! Αλλά πάντα θα υπάρχει μια χαραμάδα να μπει κάποιος στα κρυφά.

    Φύλα τη θάλασσά σου και άνοιξέ την εκεί που κρίνεις. Γι'αυτό όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές. Για να χαιρόμαστε καθαροί και αυτό το καλοκαίρι...και όλα τα καλοκαίρια της ζωής μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου @Man laying down!

    Προχθες ανακαλυψα ενα ωραιο τραγουδι απο τη ταλαντουχα Νορβηγιδα Ane Brun και οταν γκουγκλαρισα τους στιχους ανακαλυψα και το δικο σου blog!
    http://www.youtube.com/watch?v=sz-VinqzIE4

    Χαιρετισμους απο Σουηδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή