Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Now go to sleep



Your eyes are closing
Your dreams await you



Έχω πολύ ένοτνη την αίσθηση της νοσταλγίας . Μου λείπουν οι μέρες και οι νύχτες μας. Μου λείπουν κάποια από τα ανέμελα πρώτα χρόνια σαν φοιτητής. Το καλοκαίρι που ήρθε και έφυγε χωρίς να το πολυκαταλάβω - έφαγα δυο φρούτα και ήρθε ,μύρισε καμένο δάσος και έφυγε. Μου λείπουν τα χέρια μου στα χέρια σου . Και ο κοινός μας ύπνος ,με τις στροφές σου στον ύπνο σου , ούτε στον ύπνο σου δεν ησυχάζεις ένα λεπτό ,πρέπει να σε κρατάω πάνω μου για να πάρουν σταθερό ρυθμό οι αναπνοές σου . Και να σου λέω χαζές ιστορίες για πράγματα που νοσταλγώ και πραγμα για τα οποία μπορώ τώρα να γελάω (but at the time they where terrible ) .


Rest your head upon my knees
And I'll take you by the hand



Ξέρω πως και τώρα που σου γράφω εδώ θα γυρνάς στο κρεβάτι σου , ελπίζω να ψάχνεις να βρεις το σώμα μου και ας μην είναι εκεί. Και εγώ βάζω την Πασπαλά να σε νανουρίσει , είμαι πολύ παράφωνος ο ίδιος.Και θα σου έχω και το ποτήρι νερό δίπλα στο προσκεφάλι σου μήπως διψάσεις ,και θα σκεπάζω την πλάτη σου . Και θα έχεις δίσκο με πρωινό και καφέ που ποτέ δεν πετυχαίνω μόλις ξυπνήσεις.


Now go to sleep ,now go to sleep
And when you wake up you will find me here
And when I'm sure taht you are fast asleep love
I'll dream next to you my dear
And now you're sleeping ,and now you're sleeping
But if you need me you will find me here

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου