Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Σ'αγαπώ και δεν σε δίνω



Αν είχαμε για σπίτι ετούτα τα φιλιά
Ποιος θα 'γραφε τραγούδι πως είμαστε αγκαλία
Και αν έβγαινε φεγγάρι ψηλά στην Μεσογείων
Ποιος θ'άντεχε να πάρει τον δρόμο των αγίων



Χτες μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο συνειδητοποίησα πως σχεδόν συμπλήρωνα τις προτάσεις σου κ εσύ τις δικές μου . Ήξερα τι θα πεις κ ήξερες τι θα πω . Και δεν θύμιζε παντρεμένο ζευγάρι με μπικουτί στο κεφάλι , ήταν απόλαυστική οικιότητα ,κάτι σαν το suprise party που πάνω κάτω ξέρεις πως παραμονεύει ,αλλα δεν περίμενες να είναι τόσο καλό.


Και μετά κατάλαβα πως είχα ξεχάσει πάλι να σου πω όσα ήθελα - τα μικρά μου νέα ,μια δυο βλακείες που είχα στο μυαλό μου . Ξέχασα να σου πω πως η γάτα μου καθόταν δίπλα στο κινητό μου και σε άκουγε. Πως οι Tiger Lou δεν διαλύονται τελικα. Πως ξανάρχισα την δίαιτα . Πως είμαι αγχομένος με την δουλειά . Όχι πως έχουν σημασία .


Και όπως θα 'πεφτε η βροχή
Για φαντάσου φορτωμένους
Όλους τους ερωτευμένους
Σε μια τσίγκινη σκεπή
Και από πάνω ο Θεός
Με τον άγιο Βαλεντίνο
Σ'αγαπώ και δεν σε δίνω
Κανενός



Σημασία για μένα έχει που με πειράζεις,που ακούω στην φωνή σου τι νιώθεις, που μου βγάζεις ονόματα ,που χαζογελάμε , που είσαι ο χρόνος που κάνει την μέρα μου όμορφη.


Σ'αγαπώ και δεν σε δίνω
Κανενός

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!
    Να τον δώσεις; Γιατί;
    λολολ!
    Κράτα γερά.. για όλα αυτά που είπες..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εεεε καλά μικρό το κακό. Του τα είπες από εδώ. Εεεε και πάρτον σήμερα να του τα πεις. Τι κολλάς σε λεπτομέρειες. Και εννοείται πως δεν θα τον δώσεις σε κανέναν. Δεν πάμε στα καλά μας. Over your dead body!

    ΑπάντησηΔιαγραφή