Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

You told me you wanted to eat up my sadness



Well jump on, enjoy, you can gorge away
You told me you wanted to eat up my sadness
Jump right



Κάποια βράδια της εβδομάδας ξέρω πως πρέπει να είμαι ακόμα πιο γλυκανάλατος ,να σου δίνω πιο πολλά ,να σε σφίγγω μέχρι να νιώσεις ήρεμος. Εγώ δεν έχω πρόγραμμα - όταν κάτι πάει στραβά στο ζητάω. Κάτι πάει στραβά σήμερα ,οπότε σου γκρινιάζω. Δεν έχει σχέση με σένα ,απλά δεν είμαι καλά και όταν δεν είμαι καλα σε θέλω εδώ.


Don't get offended
If I seem absent minded
Just keep telling me facts
And keep making me smile
Don't get offended
If I seem absent minded
I get tongue-tied



Όσες φορές είχα ανάγκη το αντιμετώπισες πολύ όμορφα. Σου έχω εμπιστοσύνη ,με το που θα σε ακούσω στο τηλέφωνο ,με το που θα δω μια γραμμή σου στο mailbox μου ,θα είμαι καλά.


Throw your arms around me

2 σχόλια:

  1. Ελπίζω να μιλήσετε σύντομα αγαπητέ μου..
    Για να ηρεμήσεις και να νιώσεις καλύτερα.. δεν είναι σαν την παρουσία βέβαια.. αλλά κάτι θα κάνει και το άκουσμά του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=wuu38J2GGbs

    ΑπάντησηΔιαγραφή