Κυριακή 16 Αυγούστου 2009

Κι αν σ αγαπώ δε θα σου το πω




Κι αν σ αγαπώ δε θα σου το πω
το χω για κακό να μην έχω μυστικό
κι αν σ αγαπώ δε θα σ αγαπώ
αν θα σου το πω ότι έχω μυστικό



Δεν σε έχω χορτάσει , δεν μπορώ να σε χορτάσω , Να νιώσω τα μαλλιά σου στα χέρια μου , τα χέρια σου στο σώμα μου ,το σώμα μου στο σώμα σου . Λιγώνομαι στην σκέψη σου . Ξυπνάω και σε ψάχνω δίπλα μου . Κοιμάμαι λίγο - δεν είσαι εδώ ούτε να με κουράσεις ούτε να με βάλεις με το ζόρι για ύπνο - να μην γεράσω πριν της ώρας μου . Γκρινιάζω (λίγο ). Όλα μου φταίνε (πριν την επικοινωνία μας δεν είμαι η πιο ευχάριστη παρέα) . Ακούω τραγούδια και νομίζω πως όλα μιλάνε για σένα.


Συνεχίζω να σου γράφω πόσο μου λείπεις , ένα θέμα έχω μόνο και δεν λέω να το εξαντλήσω . Πάλι καλά που έρχεσαι σύντομα ,είμαι πια γραφικός (όχι ότι με πειράζει ,το να γίνω γραφικός για χάρη σου δεν είναι κι τίποτα ) .


Κι αν σ αγαπώ δε θα σου το πω
το χω για κακό να μην έχω μυστικό
κι αν σ αγαπώ δε θα σ αγαπώ
αν θα σου το πω ότι έχω μυστικό

2 σχόλια:

  1. Σαν την Καρέζη την έπαθα κι εγώ ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=6vZoHMb_Urg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά ακριβώς που θέλω να πω και εγώ.. χωρίς να το μάθει κανένας..
    Κακό μου κάνει να σε διαβάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή