Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Things I once thought unbelievable, in my life, have all taken place



Threw my bad fortune
Off the top of
A tall building
But I'd rather have done it with you



Όταν ήμουν 10 χρόνων στην γιορτή μου μάλωσα τόσο άγρια με την γιαγιά μου που έπαθε εγκεφαλικό. Ήμουν ο πρώτος άνθρωπος που αμφισβήτησε τον μητριαρχικό της ρόλο στην οικογένεια.

Όταν ήμουν 6 είχα κάνει από κείνα τα απέραντα παιδικά πάρτι ,και η μάνα μου μαγείρευε για τρεις μέρες πιο πριν.

Όταν ήμουν 14 περίμενα ακόμα ντυμένος να φύγουν οι τελευταίοι οικογενειακοί καλεσμένοι μέχρι τις 11 . Τα μάγουλα είχαν γίνει κόκκινα από το πολύ τράβηγμα.


And I feel like some bird of paradise
My bad fortune slipping away
And I feel the innocence of a child
Everybody's got something good to say



Στα 21 ήμουν τρισευτυχισμένος να πίνω και να τρώω σε αγαπημένο ταβερνάκι στην Θεσσαλονίκη με ανθρώπους που αγαπούσα.

Στα 17 δεν κατάλαβα καν πως γιόρταζα ό,τι μετρούσε για μένα τότε ήταν οι πανελλαδικές .Και να φύγω.


In Chinatown
Hungover
You showed me
Just what I could do



Στα 27 ήμουν μόνος ,στην Αθήνα, πρώτη φορά για την γιορτή μου. Την μέρα την είχα περάσει περιμένοντας το τηλέφωνο της τότε σχέσης μου – δεν πήρε καν , θυμωμένος που δεν είχα ανέβει στην άδεια του να τον δω. Παντρευόταν και μία φίλη μου πάνω ,και εγώ ήμουν σε ένα τυχαίο live ,στο bar.

Φέτος ήταν όμορφη μέρα . Όλοι που αγαπάω με θυμήθηκαν και είμαι αρκετά παραδοσιακός και βλάκας ώστε να μετράει για μένα κάτι. Μαγείρεψα έφαγα έξω, πήγα σε χασαποταβέρνα. Όλα αυτά που αγαπάω.


So I take my
Good fortune
And I fantasize
Of our leaving
Like some modern-day
Gypsy landslide

Like some modern-day
Bonnie and Clyde
On the run again

2 σχόλια:

  1. :):):)

    Να σε θυμούνται όσοι σε αγαπούν!!!
    Αν είναι από υποχρέωση.. καλύτερα κανένας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά μην τρελαινόμαστε. Η υποχρέωση δεν είναι πάντοτε κακό πράγμα. Ζούμε και πεθαίνουμε με υποχρεώσεις και πολλές φορές τις γουστάρουμε κιόλας! Κατά δευτέρας χρόνια πολλά αν κατάλαβα καλά! Το να είμαστε καλά τελικά είναι παράγοντας πολλών πραγμάτων. Και να που γράφεις μια ανάρτηση όχι για αυτόν. Αν και μεταξύ μας, υπάρχει κι αυτός πίσω από τις λέξεις! Δεν γίνεται κι αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή