Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Ό,τι πιο όμορφο έχω ζήσει ήσουνα εσύ




Όλα τ' άλλα ήταν κομμάτια απο εσένανε
Ό,τι εσύ ξύπνησες φως μου



Στο σπίτι πάντα παίζει μουσική . Σπάνια ραδιόφωνο . Συνήθως κάποιος συγκριμένος καλλιτέχνης ή κάποια επιλογή τραγουδιών . Σπανιότερα όλη μου η συλλογή μουσικής στο pc σε τυχαία επιλογή . Έχω εμπιστοσύνη στο τι έχω στο pc και ομολογώ πως είμαι περήφανος για το πόσο οργανωμένη έχω τα κομμάτια ,τα cd ..(ένας φίλος τρόμαξε σήμερα που σημαίνει πως είμαι σε καλό δρόμο για γεροντοκόρος ) . Εντάξει μια φορά έπαιξε το «Κάνε μου την πάπια – δεν με παρατάς – κάνε μου την πάπια – ξέρω που το πας» μετά από preisner , αλλά αυτό ήταν εξαίρεση . Φρίκαρες λίγο.


Μια και υπάρχει πάντα μουσική ,κάθε τι συνδέεται με τραγούδι . Εσύ εξαίρεση ,συνδέεσαι όχι μόνο με ένα. Πλέον έχεις σημαδέψει κάθε μου τραγούδι ,ακόμα και το «κάνε μου την πάπια – σαν φωτιά στην κόλαση την μέση σου κουνάς και θέλεις στον παράδεισο κορίτσι μου να πας».


Ένα - ένα ,δύο - δύο ,αριθμοί απλώς
Άλλη αλήθεια δεν ξανάβρα,με σημάδεψες.

1 σχόλιο: