Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Επειδή σ' αγαπώ




Επειδή σ' αγαπώ
ως κι οι πέτρες ανθίζουν στη γλάστρα
επειδή σ' αγαπώ
το φεγγάρι φιλιέται με τ' άστρα
επειδή σ' αγαπώ
σ' αγαπώ γράφω σ' όλους τους τοίχους
επειδή σ' αγαπώ
ξαγρυπνώ στης καρδιάς σου τους ήχους



Επειδή σ’ αγαπώ ψάχνω τις πιο παλιές μου αναμνήσεις μου για τραγούδια να στο λέω.

Επειδή σ’ αγαπώ αν αργήσεις ν’ απαντήσεις φοβάμαι μην έπαθες τίποτα (και εσύ δεν προσέχεις )

Επειδή σ’ αγαπώ όλοι κάθε σου τηλέφωνο μετά είναι σαν μια μικρή όαση.

Επειδή σ’ αγαπώ κάνω όνειρα που σε έχουν μέσα

Επειδή σ’ αγαπώ σου πήγα σε ένα βαράκι στην Θεσσαλονίκη και ζητούσα από την κοπέλα να τραγουδάει όποιο τραγούδι ξέρω πως σου αρέσει.


Επειδή σ' αγαπώ
τα φτερά ξαναράβω στους ώμους
επειδή σ' αγαπώ
ξαναβγαίνω με τσέρκι στους δρόμους



Επειδή σ’ αγαπώ βλέπω τα πάντα σαν “Love is…” αυτοκόλλητα.

Επειδή σ’ αγαπώ οι μέρες έχουν το χρώμα τον μαλλιών σου .

Επειδή σ’ αγαπώ δεν μπορώ να σου κρατήσω μούτρα για τίποτα

Επειδή σ’ αγαπώ έχω αλλάξει πολύ (και εσύ ας μην μπορείς να το δεις )

Επειδή σ’ αγαπώ δεν κουράζομαι ποτέ να στο λέω. (μα ποτέ)

Επειδή σ’ αγαπώ επαναλαμβάνομαι.

Επειδή σ’ αγαπώ έχω βάλει τα αρχικά μας σε μια καρδία σε ένα θρανίο (really!)


Επειδή σ' αγαπώ
τα λαμπιόνια του ο ήλιος ανάβει
επειδή σ' αγαπώ
το κρεβάτι μας είναι καράβι
επειδή σ' αγαπώ
το ταξείδι αυτό δεν τελειώνει
επειδή σ' αγαπώ
τουτη η λέξη ποτέ δεν παλιώνει



Επειδή σ’ αγαπώ με πιάνω να τραγουδάω στο δρόμο για την δουλεία.

Επειδή σ’ αγαπώ κάθε βράδυ γράφω χαζοpost να στο φωνάζουν , μην το ξεχάσεις

Επειδή σ’ αγαπώ έχω μιλάω για σένα συνέχεια.

Επειδή σ’ αγαπώ …


Και φωνάζω στους δρόμους σ' αγαπώ

1 σχόλιο: