Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Strikes again




Bigmouth, la ... bigmouth, la ...
Bigmouth strikes again
And I've got no right to take my place
With the Human race



Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να κάνω δεκαπέντε post που να μην έχουν σαν θέμα τα κλασσικά – πόσο μου λείπεις etc. Αηδία έχω γίνει πια . Απόψε πχ : ήμουν απόλυτα Bigmouth Strikes Again. Γενικά το ξέρεις – δεν είμαι πολύ κακός. Προσπαθώ . Όταν είμαι μαζί σου είναι εύκολο – με κάνεις καλύτερο άνθρωπο.


Όταν δεν είμαι μαζί σου – και απόψε δεν ήσουν εκεί – και ειδικά όταν βλέπω μια από τις χειρότερες ταινίες που έχω δει δεν είμαι τόσο καλός. Και έτσι μου ξέφυγε σε μια ηθοποιό – που καλοπροαίρετα ρώτησε αν θα πάει η παρέα στο πάρτι της παραγωγής – η απάντηση «Άμα είναι καλύτερο από την ταινία…».


Δεν ήταν ανάγκη να είμαι τόσο κακός μαζί της. Και έφερα και σε δύσκολη θέση και τους φίλους που την ήξεραν . Άσε που η απάντηση ήταν προφανής – πως είναι δυνατόν το ποτό να είναι χειρότερο από αυτή την ταινία;


Το συμπέρασμα είναι πως πρέπει να με έχεις από κοντά. Άντε και να μου κλείνεις το στόμα με φιλιά.


Bigmouth, oh ... bigmouth, la ...
Bigmouth strikes again
And I've got no right to take my place
With the Human race
Oh ...

2 σχόλια:

  1. Ωραίος λόγος..
    με φιλιά να σου κρατάει κλειστό το στόμα.. :)
    χε.. χε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Epesa tyxaia sto blog sou simera..kai eimai poli xaroumenh pou se anakalipsa!!! Foberh douleia!! Se kanw add sto blog-roll mou gia na min xa8oume ...Perna kamia bolta kai apo mena 8a xarw na dw ta sxoleia sou ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή