Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Nie ma ciebie




Zima na ramiona moje spad³a
Niewinnoœci¹ bia³ym œniegiem
Pierwsza gwiazda ju¿ na niebie
Nie ma nie ma ciebie


Η ιδανική θερμοκρασία για μένα είναι 35C .Δεν τα πάω καλά με κρύο .Υγρασία. Θέλω λιακάδα. Και ήλιο. Με το κρύο κλείνομαι αυτόματα . Ακούω ανθρώπους να λένε για όμορφες βροχές και τους κοιτάζω όπως αυτούς που μετά από γερό χτύπημα στο κεφάλι μπερδεύουν τις λέξεις.

Έχω πράγματα να περιμένω τις επόμενες μέρες – συναυλίες , θέατρα ,φίλους . Έχω πράγματα να γεμίζω τον χρόνο μου , έχω και τις επαναλήψεις πραγμάτων που αγαπάω , έχω το ederlezi ,έχω την vampiroσκοτώστρα Buffy ξανά με καλή παρέα. Και πάλι κενός χρόνος είναι ,περιμένω. Και αν δεν καταλαβαίνω τι λέει το τραγούδι ,ε και;


Hej moje góry i doliny
Odpowiecie mo¿e mi
Dok¹d odszed³ mój jedyny
Hej Bóg sie rodzi moc truchleje
Nie ma nie ma ciebie

1 σχόλιο: