Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

It would be so easy to sing a sobby, pink song about you



I would spend three or four lines
On describing your eyes
And then the next three or four lines
On the dimples of your smile



Μου αρέσουν τα μάτια σου που είναι μελαγχολικά αλλά μερικές φορές αστράφτουν .
Μου αρέσει η μύτη σου – μοιάζει με αυτές από anime.
Μου αρέσουν τα μαλλιά σου ,είναι κάθε μέρα μια έκπληξη.


And then I would tell the world
About the way you hold my hand
And they would
They would understand



Μου αρέσουν τα δάχτυλά σου ,πως δένουν με τα δικά μου.
Μου αρέσει η αναπνοή σου όταν κοιμάσαι δίπλα μου, με νανουρίζει.
Μου αρέσει οι γραμμές στο πρόσωπο σου όταν βλέπεις τι βάζω στο φαί .


It is so easy
To sing this song about you
What you are is inside of me
And could easily be



Μου αρέσει το νευρικό χτύπημα του ποδιού σου, που διώχνω με το δικό μου.
Μου αρέσει η φλεβίτσα στο λαιμό σου που πετιέται όποτε λέω πως θα σου φτιάξω κατσικάκι.
Μου αρέσει η φωνή σου όταν μου λες πόσο με αγαπάς.


Could easily be
Could be expressed through
This sobby, pink song about you

2 σχόλια:

  1. Συγνώμη, αλλά εκείνο το κατσικάκι αν το φτιάξεις και το άλλο το ρόιδο δεν θέλει να το φάει...μου το στέλνεις εμένα; Pleaseeee!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλ. τι βάζεις στο φαί και του ρχεται πείεργο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή