Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Κι αν στον έρωτα κυλίσω, Θεε μου ‘σχώρα με




Άλλο κλάμα δε θα ρίξω, φτάνει αυτό το απόψινο
το κενό θα διαρρήξω, πάω να πιάσω ουρανό



Μαζί με το Πασόκ ,το κόμμα της «αλλαγής» , αλλάζει και η ζωή μου. Αλλάζει η δουλειά μου. Και προς το καλύτερο. Αλλάζει η διασκέδασή μου, εγκατέλειψα έναν άχρηστο τρόπο να περνάω τον χρόνο μου (απλά πρέπει να βρω άλλες διεξόδους για την geekness μου ). Έβαλα στην μέρα μου πράγματα που μου αρέσουν και που χρειαζόμουν . Διαβάζω πιο πολλά βιβλία (τυχαία ένα ήταν το «η χώρα του εδώ και τώρα» όπου ο Δήμου λέει το 83 πως η Μαργαρίτα θα γίνει η Φρειδερίκη της σύγχρονης Ελλάδας) . Έκλεισα κάμποσες υποθέσεις από το παρελθόν.

Όλα καινούργιο και όμορφα. Μόνο εσύ λείπεις.



κι αν με δεις να φτάνω πάνω, Θε μου ‘σχώρα με

5 σχόλια:

  1. Θα έρθει και αυτός!!!
    Όλα τα άλλα να φτιάξουν και θα έρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε διαβαζω πουτανακι...μην κοιτας που δεν αφηνω σχόλια...
    καλημερα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kalimera ifestionako - i esiodoksia sou ine kolitiki.

    To ksero re thia ,k ego se agapao k tha balo k kamia sintagi ,arketo klapsomounisma exo riksi teleytea.

    Den aniko kapou politika,k sigoura oxi sto pasok .Oso gia tin "xora tou edo k tora" diskola tha bris biblio pou na ekfrazi pio entona tin apogoiteysi ton anthropon meta apo liga xronia pasok (1983) - apogoiteysi pou den ebriske dieksodo me tin nea dimokratia. Perimeno mia apo ta idia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή