Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

έλα



Έλα.

Τυχαίες σκέψεις :


Χτες στην Μποφίλιου – ανάμεσα στην ΝGΦ ( Νεολαία Gay Φοιτητών ) – οι δύο φίλοι μου πρέπει να ήταν από τους λίγους που έθεσαν το κρίσιμο ερώτημα «με ποια θα έκανες κάτι» ( Η Αντωνοπούλου κέρδισε ,αλλά η Ζουγανέλη πήρε πόντους λόγο σωματικής διάπλασης ).


Σε σημεία ,η απουσία σου με κάνει νευρικό , και εσένα το ίδιο, και γκρινιάζουμε τσάμπα .


Επίσης δίπλα μου ήταν η ίδια παρέα που με είχε βάλει στο τραπέζι τούς όταν είχα πάει να την ακούσω μόνος την άνοιξη. Χαμογέλασα όταν τους είδα.


Το καλύτερο τραγούδι ήταν το post love.


Είμαι ακόμα ερωτευμένος μαζί σου – πολύ. Αλλιώς δεν θα μπορούσες να διαμορφώνεις τόσο έντονα την διάθεση μου.


Το «Έλα» ήταν το τραγούδι που νομίζω είχε την πιο έντονη αντίδραση από τον κόσμο - φοριέται πολύ ο χωρισμός .


Η τελευταία προσθήκη στην συλλογή μου από άχρηστες μικροσυσκευές – μηχανή για βάφλες .
Σε αγαπάω.


Έλα

2 σχόλια: