Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Overloaded by what you made yourself




Deserts and fields and the pine trees
Music my father played me
I was a child just like now
I never once thought that feeling could die



Στα 14 μου ανάμεσα στα άλλα παρατσούκλια μου πήρα ένα ακόμα από την αδελφή μου – καληνυχτάκιας . Με αρκετή κακία σχολίαζε ότι όλοι οι πατεράδες είχαν εμπιστοσύνη στο άκακο καλό παιδί ,και καμία θυγατέρα δεν θα κινδύνευε από μένα . Η αλήθεια είναι πως το ένιωθα λίγο καθήκον μου να πάω τις φίλες μου σπίτι ,είχε γίνει και ένας βιασμός στην περιοχή ,μαζί με δολοφονία χρόνια πριν . Το δρομολόγιο γνωστό , μπορώ ακόμα να θυμηθώ κάθε βράχο ,δέντρο ,γωνία ,στροφή .


Those days came and went
Then you get taken by life by accident
And you wake up somewhere in the shade
Overloaded by what you made yourself



Για μένα το καλύτερο ήταν μετά την καληνύχτα πάντα . Να περπατάω ήρεμος, μόνος ,προς το σπίτι μου . Πέρασαν τα χρόνια και αυτή η μοναχική επιστροφή στο σπίτι έμεινε σαν κάτι που αγαπάω ,κάτι που μου έλειπε όταν είχα παρέα .Σχεδόν πάντα κάτι τραγούδαγα ,κάτι σκεφτόμουν, σχεδόν πάντα μια μικρή ανακούφιση που έφτανα . Μετά τα χρόνια η καλοκαιρινή βόλτα αυτή έγινε το διάστημα από το taxi σπίτι – ή πιο σπάνια από το κέντρο σπίτι .Ακόμα και με το taxi πάντως ποτέ δεν έφτανα μέχρι το σπίτι ,πάντα είχα ανάγκη να κάνω δυο βήματα Και σήμερα μου άρεσε που τραγούδησα δυνατά , και με κάποια ανακούφιση Anna Ternheim πριν φτάσω .


Have to get the things, the ring, a man, a wing
And smile when you don't win
And I say off the road, somewhere I don't know
Just as long as I feel it blow

2 σχόλια:

  1. Καλησπερα!
    Moυ κανει εντυπωση οτι η αδελφη σου σχολιαζε με κακια, οπως λες, το γεγονος οτι εσυ ησουν τοσο ευγενικος..(Αν εχει κανεις τετοιους συγγενεις τι να περιμενει απο τους ξενους;)Συχνα οι συγγενεις ειναι δικοπο μαχαιρι, αγαπητε φιλε...Αν σε ηξερα τοτε ισως γλυτωνα πολλες μοναχικες βολτες για το δρομο σπιτι, χωρις παρεα....

    Καλο βραδυ με καλη, οπως παντα, μουσικη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνήθειες που κόπηκαν και πάντα μοιάζουν αγαπημένες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή