Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Life.Better!



Life


Πρέπει να ομολογήσω . Με λένε Δημήτρη και είμαι εθισμένος στα sitcoms . Φέτος νιώθω πως ήταν μάλλον μέτρια χρονιά για το cinema. Αλλά ήταν μια καλή χρονιά νομίζω για την αμερικάνικη τηλεόραση .Και ειδικά τα sitcoms.


Eίχαμε εξαιρετικές νέες κωμικές . Το Modern Family και το Community είναι ανάμεσα στις καλύτερες σειρές εδώ και χρόνια. Το the Middle είναι ικανοποιητικό . Ακόμα και το Cougar Town έχει ως μόνο κακό το απαίσιο όνομα του . Αλλά και οι παλιές σειρές έχουν καλές σεζόν . Το Parks and recreations είναι στα καλύτερά του , το Better off Ted όσο καλό όσο και την άνοιξη , το 30 rock παραμένει φρέσκο και το How I met your mother εξελίσσεται .


Οπότε σαν καλός εξαρτημένος κάθε μέρα κατεβάζω τα torrents μου ευλαβικά, παρακολουθώ τα site για ενημέρωση του προγράμματος και έχω γύρω στα 20 λεπτά καθαρής ευτυχίας. Δεν παρακολουθώ τίποτα ελληνικό – η τηλεόραση μου δεν χρησιμεύει πια ούτε για να ζεστάνει τα οπίσθια της γάτας μου . Έχω παραδοθεί σε αμερικάνικο ,καλής ποιότητας όμως , junk food. ‘Οσο και αν αγαπώ το cinema ,έχει καιρό να με κάνει ταινία να γελάσω όσο πχ ένα επεισόδιο Better off Ted και το έχω ανάγκη μωρέ να γελάω κάθε μέρα λίγο ( κάθε εθισμένος έχει πάντα μια καλή δικαιολογία ).


Better.

6 σχόλια:

  1. Μωρέ μπαράβο ενημέρωση ΕΞΕΠΛΑΓΗΝ το ομολογώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι πως και εγώ εξεπλάγην! Είμαι fan τέτοιων σειρών, αλλά καθώς έχω μείνει λίγο πίσω στα τεχνικά τις βλέπω σε DVD, πράγμα που αποτελεί έξοδο μέγα και καθυστέρηση χρονική...

    Υπάρχει, άραγε, οργάνωση Sitcomholics Anonymous, που βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις; Just wondering...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oυτε ..''Life'', ουτε... ''Better'' ηταν αυτο που ειδαμε αγαπητε φιλε! :))

    Τηλεοραση μονο πολυ επιλεκτικα βλεπω, κυριως
    ντοκυμαντερ που εδω ειναι παρα πολυ καλα και δεν αφορουν ως συνηθως μονο το....''ζωικο βασιλειο'', αλλα την ανθρωποτητα, με τις διαφορετικες κουλτουρες, τα προβληματα και τα ενδιαφεροντα τους!
    Εχεις δικιο, ομως, οταν λες οτι χρειαζομαστε το γελιο στη ζωη μας και που να το βρουμε, πια, ετσι που μας εκαναν οι πολιτικοι τη ζωη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάτι έχω πάθει και δεν έχω όρεξη για τηλεόραση και σήριαλ. ακόμα και το true blood season 3 δεν ξέρω αν θέλω να το δω. από όλες αυτές τις κωμωδίες προτείνεις το Better off Ted αν κατάλαβα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνειδητοποιείς ότι αυτό είναι το πρώτο σου post; Πραγματικό Post εννοώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν : Από ξένες sitcom ( αφήνω τα dramedies, dramaz, scifi soap operas ,animated etc εκτός) προτείνω για κάθε γούστο το better off ted , ειδικά αν έχει κάποιος δουλέψει γραφείο (και μαζί είτε office για ιδιωτικό τομέα είτε parks and recreatiosn για δημόσιο ) ,to cougar town για όσους μπήκαν/κολυμπούν στα -αντα ,το how i met your mother για τους αδέσμευτους , το the middle για τους παντρεμένους . Modern Family και Community μπορώ να πω πως αρέσουν σε όλους, απλά το Ted είναι προσωπική επιλογή . Δεν θα πρότεινα το Two and a half Men , Accidently on Purpose & Bing bang theory .

    Elva τα Modern Family , Parks and Recreations & Office είναι mocumentaries, νομίζω πως θα σου ταιριάξουν (ειδικά η δεύτερη σεζόν parks και το office- uk ) .Είναι 20 λεπτά μόνο εξάλλου (και η πρώτη δόση crack είναι πάντα τσάμπα ).

    ScatterBrain Ted και ξερό ψωμί.

    Zero : Όχι (και στα δύο ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή