Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

It was really ,nothing.




The rain falls hard on a humdrum town
This town has dragged you down
Oh, the rain falls hard on a humdrum town
This town has dragged you down



Έκλεισα ένα χρόνο λοιπόν σε αυτό το blog ,κοντά (ακριβώς ; ) στα 200 post . Ξεκίνησε σαν μέρος έκφρασης θυμού , συνέχισε σαν μέσο επικοινωνίας με ένα άτομο και στην πορεία έγινε το μέρος που ξεφορτώνω το βάρος τις μνήμης μου , που βγάζω ότι με βασανίζει και μιλάω για ότι με απασχολεί . Έχω φτάσει και στο σημείο να έχω κάποια επικοινωνία με αναγνώστες μου (αν και σπάνια ακόμα και τώρα απαντάω στα σχόλια όσο συχνά θα έπρεπε ). Και άμα δεν είμαι πια τόσο ταχτικός στα post όσο πια είναι επειδή μάλλον έχω λιγότερα προβλήματα πια (οπότε να με συμπαθάτε) . Νομίζω ότι κάποια από αυτά τα μάλιστα τα έλυσα γράφοντας εδώ. Δεν είμαι ο ίδιος άνθρωπος με αυτόν που ξεκίνησε το blog, και μάλλον αυτό είναι κάτι θετικό.


Θα συνεχίσω να γράφω .Μου κάνει καλό .


Oh, no, and everybody's got to live their life
And God knows I've got to live mine
God knows I've got to live mine

6 σχόλια:

  1. ωωωω οπότε συνεχίζουμε να σε έχουμε κοντά μας!!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ! Και ας μην απαντάς στα σχόλια!χαχαχαχαχχα! Και άλλα πολλά χρόνια εύχομαι!!!
    Φιλιάαααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια αχτίδα φωτός, λοιπόν:
    γενέθλια κι από δίπλα - ή, μήπως, κι από πάνω - λιγότερα προβλήματα!
    Νάσαι καλά και νάσαι πάντα έτσι, εύχομαι.

    Υ.Γ.: Ζηλεύω και λίγο, για να πω την αλήθεια!!!
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιστοποιώ κι εγώ για τον άλλον άνθρωπο. Και αυτό είναι μια ΠΟΛΥ σημαντική εξέλιξη! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Simphono, telika to blogging einai therapeftiko ergaleio, kai se voithaei na vreis anthropous pou skeftonati (peripou) san esena.

    btw, love the song!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλη συνεχεια, λοιπον, ευχομαστε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω νομιζω οτι εισαι ο ιδιος υπεροχος ανθρωπος.
    Απλα εχεις less shit in your life ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή