Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

In the corners there is light




In the corners there is light
That is good for you
And behind you, I have warned you,
There are awful things



Ένας πελάτης πέρασε χτες να μου αφήσει δυο γαρδένιες που έκλεψε. Σήμερα όλος ο χώρος μοσχοβολάει . Η γαρδένια ήταν το λουλούδι του πατέρα μου . Η φρέζα το λουλούδι της μάνας μου . Με το πατέρα μου δεν μας συνέδεαν πολλά ποτέ ,μόνο η αγάπη μας για τα φυτά . Με την μάνα μου με συνδέουν πολλά , όπως και ο φόβος μου πως την απογοητεύω ,πως δεν της δίνω τα εύκολα ξεκούραστα γηρατειά που θα ήθελε. Όχι πως λέει κάτι ,η κάνει κάτι . Απλώς μερικές φορές (και ίσως πιο συχνά πυκνά τελευταία ) έχει μια θλίψη που δυσκολεύομαι να αντέξω , ένα σκληρό "άσε με στην ησυχία μου".


There is absence, there is lack
There are wolves here abound
You will miss me
When I turn around

7 σχόλια:

  1. Νομίζω καταλαβαίνω το συναίσθημα.. ..

    Ωραίες οι γαρδένιες και οι φρέζες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσχετο, αλλά μόλις μου θύμισες να ρίξω λίγο φάρμακο στη γαρδένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανω απ ολα ζηταει να σαι ευτυχισμενος
    πιστεψε με, το προτιμα απο τα ηρεμα γηρατεια...
    υγ:με τετοια κειμενα απλα μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το πιο δυσκολο ειναι να μθεις να αγκαλιάζεις. δυσκολότερο να αφήνεσαι να αγκαλιάζεσαι. αυτο ειναι το πρωτο το πιο δυσκολο. το πιο οδυνηρο βημα ανιδιοτέλειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα. Εχεις προσπαθησει να μιλησεις στη μητερα σου και να τη ρωτησεις γιατι σου 'στελνει' ένα τετοιο σκληρό μηνυμα "άσε με στην ησυχία μου"...(Δε ξερω, αλλα ειναι κατι που εγω δε θα αντεχα να μην ηξερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ για τα σχόλια παιδιά - όσο για την απορία σου Elva μου ,και ο λόγος είναι γνωστός ,και οι συζητήσεις έχουν γίνει και γίνονται χρόνια τώρα ( το ζήτημα όπως καταλαβαίνεις είναι η ομοφυλοφιλία )

    ΑπάντησηΔιαγραφή