Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

I'll make it on my own.



You don’t need matches to make something burn

Left me your ashes and walk away

All I can think of is how to get back

Taking it day by day



Ένιωσα λίγο αχάριστος σήμερα καθώς γυρνούσα σπίτι . Είχα περάσει τόσο όμορφα σήμερα ,μια μέρα με επιτραπέζια και με κόσμο και χωρίς προβλήματα . Τον τελευταίο καιρό γκρινιάζω πιο πολύ από ότι πρέπει


Είμαι ευγνώμων λοιπόν για όσα έχω : υγεία , δουλειά ,οικογένεια ,φίλους ,υλικά αγαθά ,την γάτα μου ακουμπισμένη πάνω στο χέρι και το keyboard.


Είμαι ευγνώμων για όσα είχα : έρωτες , γνωριμίες ,ευκαιρίες , ταξίδια ,εμπειρίες ,φίλους.


Είμαι ευγνώμων για όσα μπορώ να ελπίζω να έχω : την υπομονή των ανθρώπων που είναι κοντά μου ,την αγάπη της οικογένειας μου, την ελπίδα μου πως όλα θα πάνε καλά.


I’ll make it on my own

Make it on my own again

Baby’s gone

I’m on my own again.

3 σχόλια:

  1. Όλα (θα) τα έχεις!
    Και λίγη γκρίνια για να σπάει η μονοτονία δεν είναι κακή! χεχεχε!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. If the mood-changer is working for you can I have the recipe please?
    *sigh*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποτε μη λες ποτε...και εχεις δικιο να εισαι ευγνωμων γι αυτα που εχεις. Ειδικα το θεμα της 'δουλειας' παιζει για πολυ περισσοτερο κοσμο απ ο τι ισως φανταζομαστε....

    Greet's from Anna Ternheim's country! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή