Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Never been closer to heaven




Never been closer to heaven
Never been further away



Ετοίμαζα βιτριολικό post στο μυαλό μου για τον κάφρο που ήρθε και κανονικά πάτησε πάνω μου ,με μπόλικο σπρώξιμο , για να καθίσει μπροστά μου, και πήγε να ξεκινήσει καυγά με ότι ήταν σε ακτίνα χιλιομέτρου . Ήμουν έτοιμος να περάσω στο dark side και να κράξω τον άνθρωπο που μάλλον με πλησίασε πιο πολύ σωματικά από ότι επιτρέπει η εκκλησία χωρίς στέφανα. Αλλά σχεδόν με το που βγήκαν στην σκηνή οι pet shop boys το ξέχασα. Δεν τους ξανά είχα δει από κοντά ,και πέρασα ο υπόλοιπο της βραδιάς τραγουδώντας όσο πιο δυνατά μπορούσα και απολαμβάνοντας ένα εξαιρετικό setlist . Δύσκολα θα μπορέσω να μιλήσω σήμερα ,και ο χοντρός κύριος μάλλον υπέφερε αρκετά από την γλυκιά μου φωνή . Για κάποιο λόγο νομίζω πως απ’ όλα τα τραγούδια χάρηκα πιο πολύ το “Closer to heaven”.


Give me hope
Give me all your love
Tell me now
You're coming home tonight
Have some faith
In the love we share
Is it fate
Does darkness end in light

1 σχόλιο: