Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

If call I must do to take my love my love to you




If I get the call
I will call across Radio America
Right across America I will call
Yes I will call all across Radio America
Right across America I will call

If call I must do
To take my love my love to you



Στην εταιρία τηλεφωνίας μου ,όταν πηγαίνω μου βγάζουν κόκκινο χαλί .
Ανοίγουν και σαμπάνια πάντα.
Με αποκαλούν και αγαπημένο κύριο.
Ανάμεσα σε αυτούς και την εφορία σκέφτομαι μήπως είμαι υπερβολικός που θέλω δύο νεφρά.
Oh well, έχουμε τον έρωτά μας. Και εν ανάγκη σε γυρνάω στο χωριό.
Ο Ο.Γ.Α. είναι καλό ταμείο.
Σε φιλώ πολύ γλυκά.


And they said it was a transmission
To take my love my love to you

3 σχόλια:

  1. Κάνεις τεράστιους λογαριασμούς ε;
    Με μέτρο!!!

    Και ο ΟΓΑ καλός είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ομιλώ. ούτε γράφω. λέω μονάχα και με χωρίς ουτε ενα νεφρο αντέχεις. αξίζει όμως ?

    Δεν ομιλώ. Ρωτώ με κυνισμό, ποιά μυστική σου αναπηρία προσπαθείς να καλύψεις?

    Αυτό
    και ξαναφεύγω μακριά στην ομιχλή της σιωπής μου , πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη, εγώ προς Αγγλία μεριά τον είχα αφήσει...τώρα πήγαμε από την άλλη άκρη του Ατλαντικού; Χαρά στο κουράγιο σου!

    Αισθηματική Ηλικία...αυτό είναι πάντα ένα ζήτημα αν αξίζει η όχι. Ο χρόνος τελικά είναι αυτός που θα δείξει. Το θέμα είναι, αν μετά το πέρας του χρόνου, κρίνεις ότι άξιζε. Καλό είναι να φυλαγόμαστε που και που...

    ΑπάντησηΔιαγραφή