Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

Afraid



Cease to know or to tell
Or to see or to be your own
Cease to know or to tell
Or to see or to be your own



Γενικά μιλώντας ,με θεωρώ γενναίο . Και ανάλογα με το πόσο μου λείπεις είμαι ,και μπορώ να γίνω τουλάχιστον λίγο εριστικός (αν και σήμερα νιώθω πως είμαι ένοχα θεατής). Και τρόμαξα.


Είχα βγει για ποτό με έναν φίλο που είχα να δω καιρό και πήγαμε σε ένα από τα μαγαζιά που ήξερε στο κέντρο να πούμε δύο κουβέντες ,και να βρούμε τον κολλητό μου μετά. Ήπιαμε το ποτό ,είμαστε στο «να πάρουμε και δεύτερο , και κάπου εκεί έρχεται ένα γκαρσόνι και απομακρύνει τα μετα βίας άδεια ποτήρια μας. Γελάσαμε που μας διώχνουν τόσο άτσαλα ,ζητήσαμε απόδειξη και να πληρώσουμε ,και πήγαμε να φύγουμε. Ο φίλος μου έριξε φεύγοντας το μπολ με τους ελεεινούς ξηρούς καρπούς (εγώ δεν το πήρα καν χαμπάρι στον κόσμο μου) , και στην είσοδο ο μπράβος του καταστήματος τον έπιασε από το σβέρκο και του έδωσε κάμποσες γερές στο κεφάλι. Μπροστά μου. Μπροστά στον κόσμο των δύο απέναντι μπαρ. Στο κέντρο της Αθήνας.


Have someone else's will as your own
Have someone else's will as your own



Πήραμε την αστυνομία. Ήρθαν ,προσπάθησαν να μειώσουν το γεγονός. Ο φίλος μου επέμενε για μήνυση . Του είπα πόσο άχρηστο είναι – σιγά μην δεχόταν το μαγαζί ότι έχει μπράβο. Πήγαμε τμήμα , ο φίλος μου επέμεινε στην μήνυση . Έγινε η μήνυση ,ίσως και γιατί αν δεν γινόταν η μήνυση για κάτι τόσο εξόφθαλμο ο γνωστός μου να γύριζε στραβά. Και δεν θα γίνει τίποτα φυσικά. Ή αν γίνει κάτι θα είναι και άλλως εκφοβισμός απέναντί μου και του γνωστού μου. Και να , γυρίζοντας στο σπίτι για πρώτη φορά από όταν ήρθα Αθήνα , τρόμαξα λίγο.


You are beautiful and you are alone
You are beautiful and you are alone



Και έτσι για αστείο το μαγαζί δεν είναι αυτό που είχα κατά νου για μαγαζί της νύχτας – καλλιτεχνικής ιδιοκτησίας είναι - από καλλιτέχνη σχετικά χαμηλών τόνων ,που έχει και καλλιτεχνική οικογένεια full (και κόρη).


Banish the faceless reward your grace
Banish the faceless reward your grace

3 σχόλια:

  1. Πλάκα κάνεις; Επειδή έριξε τους ξηρούς;;;
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλωσήρθες στον κόσμο της...καλλιτεχνικής κι έντεχνης νύχτας. Αυτός είναι ο λόγος που αποφεύγω την ελληνική ζωντανή μουσική που ασχετως ήχου η διαδικασία είναι σκυλάδικου της εθνικής οδου Θεσσαλονίκης- Σερρων της δεκαετίας του 80.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως...λέω μήπως...να έλεγες και το ονοματάκι του μαγαζιού; Δεν είναι κακό να ξέρουμε ποια μαγαζιά πρέπει να αποφεύγουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή