Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας




Μεσ' στο νερό ψάρι χρυσό γλιστράς
κι εγώ ψαράς με δίχτυ αδειανό
Θάλασσα εσύ κι εγώ ο ναυαγός σου
Στην αγκαλιά σου πεθαίνω και ζω



Ο Alex ακουλούθησε ένα βράδυ τον Fred από το μετρό σπίτι του . Και είναι μαζί 10 χρόνια.
Όταν το άκουσα σαν ιστορία μου φάνηκε ό,τι πιο γλυκό . « Look mummy, it followed me home, can I keep him? I Promise to love him and keep him, and pet him, and feed him … “.
Όταν άκουσα την ιστορία τους συγκινήθηκα . Και ένιωσα όμορφα και ζεστά μέσα μου .


Είσαι νοτιάς κι εγώ πουλί χαμένο
Εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς
Είσαι βοριάς, παγώνεις τα φτερά μου
Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας



Υπάρχουν αρλεκιν που συμβαίνουν γύρω μας.
Και πιστεύω και σε happily ever after .Και για μας.


Κρατάς εσύ τιμόνι και πανιά
Κι εγώ παιδί χαμένο μοναχό
Μάγισσα εσύ κι εγώ ακόλουθός σου
Χωρίς εσένα δεν ξέρω να ζω

1 σχόλιο:

  1. Ακριβώς υπάρχουν άρλεκιν που συμβαίνουν γύρω μας..
    Σε μας όμως;;; χαχαχαχα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή