Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

No, I don't remember



Χτες καθώς έβλεπα το πιο πρόσφατο επεισόδιο του Dollhouse (το τελευταίο δημιούργημα του Whedon ) άκουσα ξαφνικά την Anna Ternheim να τραγουδάει . Σαν κλασσικό fan boy ήμουν μες την τρελή χαρά – κυρίως γιατί πείστηκα πως δεν είμαι ο μόνος που την ξέρει και την αγαπάει . Κάπου εκεί αποφάσισα να κάνω και εγώ μια λίστα με ότι τραγούδι αγάπησα πιο πολύ στα zeroes (ξένα τραγούδια και ένα ανά καλλιτέχνη ) . Soooo…

Save me - Aimee man
Είδα πολλές φορές και την ταινία (magnolia )

Ane Brun – My lover will go
Γενικά από σκανδιναβική pop είχε η δεκαετία αρκετά

Anna Ternheim – I’ll follow you tonight
Θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε βασικά από τα τραγούδια της.

Arcade Fire – Laika
Βασικά εδώ είναι από τα λίγα που συμφωνώ με τις λίστες που κυκλοφορούν ,όλο το funeral είναι πολύ αγαπημένο .

Nick Cave – Jesus of the moon

Frida Hyvonen : Dirty Dancing

Firewater : 6:45
Για μένα μάλλον το αγαπημένο της δεκαετίας μάλλον

Franz Ferdinand : Walk away

Anny Lennox – Pavement Cracks
Όταν έμαθα πως βγαίνει το bare (είχε πολύ καιρό η Lennox να βγάλει cd τότε ) μόνο σαμπάνια δεν άνοιξα

Libertinnes – Can’t stand me now

Wendy Mcneil – Such a Common Bird
Σίγουρα από το τραγούδι που έχω παίξει πιο πολύ φέτος

Marianne Faithful – Like Being Born

Morrissey – The never Played Symphonies
Είχε πολλά καλά αυτή την δεκαετία ο moz (πότε δεν είχε θα μου πεις – όχι ότι είμαι biased )

Martin Newell - You made it Rain
Πρέπει να είμαι ο μόνος που έβαλε τον καημένο τον Martin σε κάποια λίστα

Pj Harvey – One line

Pram Pawn Broker

Rem – I’ve been high

Radiohead – Living in a glasshouse
Το videotapes είναι πιο νέο και δεν το έχω ακούσει τόσο .

Tiger lou – Sam as in Samantha
Διατέλεσε και ringtone μου για κάμποσα φεγγάρια

The zutons – How does it feel


http://rapidshare.com/files/323963368/00.rar.html

2 σχόλια: