Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Like being born.



I hardly see the love I have
It all goes by so fast



Από το 09 δεν έχω παράπονα τελικά . Σίγουρα πολύ συχνά μου έπεσε βαρύ . Είχε τα emotional roller coaster του , τις μαύρες μέρες , την γκρίνια ,τους χωρισμούς ,τα πισωγυρίσματα ,τις περιπέτειες της υγείας . Αλλά στο τέλος , το εργασιακό μου είναι σε καλύτερη κατάσταση από ποτέ , όλοι είμαστε εδώ ,έχω ένα χαζό blog να γράφω , φίλους και σε πολλές στιγμές πέρασα καλά. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω πιο πολλά. Έκανα πράγματα που είχα καιρό να κάνω και άλλα που έπρεπε να κάνω εδώ και καιρό. Ελπίζω τελειώνοντας το 10 να έχω τόσα θετικά να πω. Χρόνια πολλά λοιπόν .


It's near what once was far

2 σχόλια:

  1. Ο ήρεμος και ισορροπημένος Man Laying Down μου αρέσει πολύ! Όχι, ειλικρινά! Ώρες-ώρες σκέφτομαι αν αυτός που συνεχίζει να γράφει είναι ο ίδιος με τον παλιό...

    Καλή χρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να έχεις! Στο εύχομαι!
    Και μαζί με σένα και εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή