Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Don't let go.




Don’t let go


Το τραγούδι το άκουσα στον London Preppy και το ερωτεύτηκα. Σε άλλη φάση θα μπορούσε να είναι ο σκελετός για ένα ακόμα mail ή post που να μιλάει για το πόσο αγαπάω ,για πόσο θέλω να ζεστάνω με ό,τι νιώθω τους γύρω μου, για το πώς είμαι σαν τον πρωταγωνιστή του American beauty σε σημεία (θα `θελα) . Για το πώς γυρνάω σπίτι τραγουδώντας (το).


Never give up


Σήμερα το βάζω απλά για να το ακούσω και να νιώσω τυχερός που κρατιέμαι καλά στα πόδια μου . Και να ελπίσω πως όλοι γύρω μου κρατιούνται από κάτι , οτιδήποτε. Το μόνο που μπορώ να προσφέρω συνήθως είναι semi- καταθλιπτικά τραγούδια με lyrics στα πλάγια . Και να είμαι εδώ.


It’s such a wonderful life

2 σχόλια:

  1. Κρατιέσαι στα πόδια σου, αυτό έχει σημασία..
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ayto eleipe na mhn kratiesai!!!
    Tha kratiesai gia poly kairo akoma kai se peisma olwn oswn elpizoyn sto antitheto!
    Asxeto alla ypotitloi gia Gothic pouthena!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή