Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Thirty miles




Looking for something in your smile
I'm looking for something in your smile
I'm looking for something



Το παιδί μου κάνει παράπονα . Θέλει να γράψω. Μου φαίνεται αστείο και τρυφερό . Στο μυαλό κου συχνά σχηματίζω κείμενα , αλλά δεν φτάνω στο σημείο να τα γράψω , και τα ξεχνάω . Είναι και η ευκολία του να μπορώ να λέω άμεσα ότι έχω ανάγκη . Έχουμε μόλις περάσει ένα weekend παραθαλάσσια , έχω μόλις περάσει το φράγμα των 30 (καλός φίλος με συμβούλεψε να μείνω εκεί ,κάτι ξέρει ) .


Περνάω καλά λοιπόν , εν μέσω κρίσης , κατακλυσμών και καταστροφών ,και το λέω χωρίς καμία ενοχή , δούλεψα πολύ σκληρά για να φτάσω εδώ. Τόσο καλά και γεμάτα που δεν έχω χρόνο να κλαψουρίσω ,να γκρινιάξω ,να ψάξω για παρηγοριά εδώ . Έχω το χαζό αίσθημα ικανοποίησης που πρόλαβα ,που βγήκαν τα πράγματα , που τέλειωσα την λίστα με τους στόχους μου πριν τα –άντα . Και το μυαλό μου είναι ακόμα στην εξοχή , στη θάλασσα και στο κοντοσούβλι .


I often dream of shooting a gun
Thirty years I'm still a child
Looking for something in a smile

5 σχόλια:

  1. Σε διαβεβαιώ ότι κάτι ξέρει αυτός ο φίλος!
    Χρόνια Πολλά και πάντα να απολαμβάνει ανεμπόδιστα, αδιατάρακτα, τους καρπούς των κόπων σου... και τον έρωτα - κι' αυτός καρπός είναι... όχι απαγορευμένος, όπως πολλοί, βολικά πλασάρουν, αλλά κόπου μεγάλου κι ωριμότητας καρπός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οκ νομίζω ότι τα έχεις όλα!
    Και μπορείς να προχωρήσεις μπροστά και να τα κάνεις ακόμη καλύτερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To paidi sou theli na grapsis kai esi graphis. O filos sou sou lei na kolisis sta 30 ki esi kolas. Thelis na griniaxis alla epidi "ise kala" den to kanis.
    Telika esi ti thelis na kanis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. banshō issai kaijin to nase




    xereis esy file ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή