Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Έρωτες το καλοκαίρι




Σε άλλες εποχές.

Το πρώτο μου φιλί ήταν με την Ν.Ρ καλοκαίρι του 92 . Ήμουν δώδεκα, εξωστρεφής αλλά και αντικοινωνικός . Έπλενα τα δόντια μου δέκα φορές την μέρα .Κρύος ιδρώτας ,και μετά απογοήτευση ( μάλλον ήξερα πάνω κάτω από τότε τι ήθελα. ) Μέσα σε μια παρέα τύπου αμερικάνικης εφηβικής σαπουνόπερας το θέμα συζητήθηκε , αναλύθηκε ,βγήκε και πιο έξω. Η Ν είναι στο Λονδίνο , μετά την απεξάρτηση μεγαλώνει τον γιο της μόνη της ,νομίζω πως σήμερα είναι τεσσάρων .


Χτες βράδυ πηγαίνοντας προς το σπίτι είδα πιτσιρίκια μαζεμένα έξω από ένα fast food ,και στο διπλανό στενό ένα ζευγαράκι να δίνει κάτι που μπορεί να είναι το πρώτο τους φιλί . Χαμογέλασα, ένιωσα να εισβάλω λίγο σαν παρατηρητής ,και προσπέρασα.


Έρωτες το καλοκαίρι.

2 σχόλια:

  1. Κάτι θυμάμαι από παρόμοια κατάσταση.. απογοήτευση; Απλά συνειδητοποίηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ έχω πάντα κατά νου "The Summer of 42", if you know what I mean...
    Και δεν εννοώ των δικών μου 42, αλλά του 1942!..
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή