Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Precious




We always try to share
The tenderest of care




Είναι κάποιες μέρες με άγχος ,με κούραση , που δεν μου αφήνουν ούτε τον χρόνο ούτε την διάθεση να γράψω κάτι εδώ. Βασικά είναι από αυτές τις μέρες που ούτε μουσική δεν έχω πόλύ όρεξη να ακούσω ,πέρα από την ώρα που είμαι στα μεταφορικά μέσα . Περιμένω απλά να περάσουν λίγος χρόνος. Περιμένω να ακούσω το κινητό μου να κλαψουρίζει πως κάποιος με έχει στην σκέψη του (ευτυχώς κλαψουρίζει συχνά ,πρέπει να αλλάξω ringtone ) . Ξέρω πως όλα καλά θα πάνε ,είναι από τις λίγες φορές που είμαι αισιόδοξος ,αλλά και τόσο καταπονημένος που ούτε το video που εξηγεί το post με τον χορό δεν έχω όρεξη να γράψω.Και όμως όλα θα πάνε καλά .


I pray You learn to trust
Have faith in both of us
And keep room in Your heart for two

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα(αν και βρέχει)!!!
    Είναι μέρες αδιάφορες, που παιρνούν και δεν μας αφήνουν ούτε το ελάχιστο για να τις θυμόμαστε..
    Όλα θα πάνε καλά...

    Ωραίο τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή