Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Κάθε νύχτα...




Μου 'γνεφε η καρδιά, πάρε μυρωδιά,
το λάδι εδώ πως καίγεται και ζήσε το ταξίδι.



Την Κυριακή σε νεκρό χρόνο πέτυχα στην τηλεόραση το chart show - τίποτα ιδιαίτερο , αλλά και σχετικά ενδιαφέρον να βλέπεις Νικολακοπούλου δίπλα σε Καρβέλα . Νομίζω πως nline - και όχι μόνο - σύνεχεια κάνουμε λίστες με τι μας αρέσει - ακόμα και στο profile εδώ. Ίσως το αγαπημένο μου λοιπόν ελληνικό ερωτικό τραγούδι είναι μάλλον το "Αυτή η νύχτα μένει".


Αυτή η νύχτα μένει,
αιώνες παγωμένη,



Δεν είναι μόνο το τραγούδι . Είναι να είμαι στο αρχαίο κινηματογράφο Metropolitan λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου στην Θεσσαλονίκη και να βλέπω την ταινία και στο τέλος να κλαίωωω. Από τότε το τραγούδι το έχω ακούσει πάρα πολλές φορές . Και ίσως να μην είναι το ίδιο πια , αλλά ακόμα σκέφτομαι να σιγοτραγουδάω στο σχεδόν άδειο κινηματογράφο το τραγούδι ,ή απογεύματα στο κρεβάτι με το dvd από τον "Αγγελιοφόρο της Κυριακής", αγκαλιά .


να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο.

5 σχόλια:

  1. e oxi kai na klais!!!
    eipame synaisthimatikos anthrwpos alla oxi kai etsi
    apapapapappa
    kalimeera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο είναι ναι..
    Σαν κάτι να μένει απραγματοποίητο..
    Και σαν να θέλεις να κλάψεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για μενα εισαι παντα σαν τον Αντρεα στη ταινια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα μωρέ , άδειο cinema ήταν ,δεν με είδε και κανείς .

    (για αύτο αναστενάζεις κ μασάς μαστίχες όταν συναντιόμαστε? )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο τραγούδι όντως! Απαπαπα! Κλαίμε και σε ταινίες; Ασε και εγώ τα τελευταία χρόνια πάω να το κάνω σε κάτι ταινίες και μαζεύομαι. Εγώ ήμουν γουρούνι παλιότερα. Τι έχω πάθει; Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή