Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

... Όλα!




Όλα
Θέλω να τα ξέρω όλα
Όχι επειδή είμαι κουτσομπόλα
Δεν το κάνω από κακό
Θέλω να 'χω υλικό
Κι ας μου τρώει η περιέργεια τη σόλα



Σήμερα στο μετρό ένιωσα κάποιον να με τραβάει. Ήταν η Λένα από το γυμνάσιο.Στα τρία λεπτα που έκανε να έρθει ο συρμός με είχε ρωτήσει : Τι κάνω,που δουλεύω,πως είναι η μάνα μου,αν παντρεύτηκε η αδελφή μου , γιατί δεν παντρεύτηκε, αν παντρεύτηκα εγώ , γιατί δεν παντρεύτηκα , πόσα βγάζω το μήνα ,πόσα τμ είναι το σπίτι μου , και φυσικά πιο είναι το τηλ μου ,να περάσω να δω αυτήν και τον άντρα της - είναι δικηγόρος και με διδακτορικό όπως προλαβε να με ενημερώσει. Όλα αυτα σε 3 λεπτά. Νομίζω πως το τηλέφωνό της το έχασα μέσα σε κλάσματα λεπτερολέπτου.


Βρε μπας και είμαι καταβάθος μια κυράτσα;
Διότι...

4 σχόλια:

  1. Εσύ είσαι η κυράτσα ή αυτή που το μόνο που δεν σε ρώτησε είναι πότε πας τουαλέτα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. An argouse ligo akoma tha me rotouse mallon k ayto ,to tragoudi ine apla afierosi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και υστερα ειπες εμενα μαλακα που σ ερωτησα ποσο τον εχεις
    Σα δε ντρεπεσαι
    αχαχαχαχαχαχαχαχα
    Τούλες Παιδακι μου.....τι να πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή