Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Sitting on a rooftop, watching molecules collide







Iris on a ladder, climbing closer to the sky
Rising from the grind, she is a quitter just like I



Είμαι στη δουλειά και κοιτάζω τον χειμώνα που έχει έρθει επίσκεψη και ξεκουράζομαι λίγο. Είναι μέρες με πολλούς πελάτες και αρκετό στρες . Είμαι συνέχεια με την σκέψη να τα εγκαταλείψω όλα και να φύγω . Ελιές βγάζω να φάω ,και σκέφτομαι τι ωραία που θα μου λείψουν εκεί στα ξένα και θα έχω κάτι να νοσταλγώ. Κι για αυτό μάλλον πρέπει να μείνω εδώ ,δεν μου έχουν βγει και σε καλό ποτέ οι τάσεις φυγής μου. Δεκαοχτώ χρόνια πάλευα να βγω από την ασφυχτική μου επαρχία (που τελικά κουβαλάω ατόφια πάνω μου ) , μετά αμάν να φύγω από την Θεσσαλονίκη να ανοίξουν οι ορίζοντές μου να πάω Αθήνα ,μετά άντε έχουμε κρίση να φύγουμε για αλλού , θα χειροτερεύσουν τα πράγματα .


She didn't wanna see the stars were out of reach
She's caught between the ocean and the bear upon the beach
Imaginary gods could never save ya
But I didn't want to tell her

1 σχόλιο: