Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

I want to rest my eyes on, ´could be´






Maybe


Έχω απέναντι μου έναν τύπο που είναι συμπαθητικός , αλλά και λίγο γλοιώδεις ,τόσο όσο χρειάζεται για να μην νιώθεις την ανάγκη να καταβάλεις προσπάθεια για να τον αποφύγεις (αλλά και χαίρεσαι όταν φεύγει ) . Κάθεται και γκρινιάζει και παραπονιέται , και κατηγορεί την κατάσταση γύρω του για όλα. Δεν μπορεί την αστάθεια και την πίεση και όλο αυτό που τον έχει κάνει να φέρεται άσχημα στους γύρω του .


Χαμογελάω με κατανόηση , βρίσκω δύο τρία καλά και ήρεμα λόγια να του πω και να του συμπαρασταθώ , και σκέφτομαι πως και εγώ έχω φερθεί άσχημα σε ανθρώπους , απλά πλέον έχω πάψει να ψάχνω δικαιολογίες ,μεγάλωσα και δεν μπορώ να κρύβομαι εύκολα πίσω από το δάχτυλο μου . Είμαι συνειδητοποιημένος μαλάκας πια.



i want to know that things can change

1 σχόλιο: