Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Ask me no questions






'i'll say,
can you see, it's not about hope,
it's not about truth,
don't be naive



Είμαι στο νοσοκομείο και η θεία μου είναι στα τελευταία της. Δεν έχει επαφή με το περιβάλλον ,αλλά εγώ της μιλάω και της χαϊδεύω τα μαλλιά . Η θεία μου με έμαθε να παίζω τάβλι ,να βρίζω, και να παίζω τάβλι βρίζοντας . Είναι ο μόνος ,από τους εδώ συγγενείς, που έβλεπα ταχτικά, μένουμε και τρία λεπτά με τα πόδια.


Και ενώ κάθομαι και σκέφτομαι όλα αυτά , μαζί με τις τύψεις μου που δεν της είχα δώσει την προσοχή που ήθελα τελευταία (έχω ένα βουνό από τύψεις , κάποια στιγμή με αυτές του τελευταίου χωρισμού νομίζω ξεπέρασα το Everest ) έρχεται η ξαδέλφη μου και μου λέει «Ξαδερφούλη , έχει σκιστεί τελείως η βερμούδα που φοράς, το ξέρεις ;» .Αν ήμουν σειρά ,θα ήμουν dramedy.



they said,
'ask him no questions , he'll tell you no lies'

1 σχόλιο:

  1. Να είσαι δίπλα της και να της σταθείς όσο πρέπει.. σίγουρα δεν κρατά κακία..
    Να πάνε όλα καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή