Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Nothing bad, it was good








Είμαι στις μίνι διακοπές και είμαι στην θάλασσα με την κοπέλα ενός φίλου. Είναι όμορφη , και με την αυτό πεποίθηση του πιο όμορφου κοριτσιού της παραλίας . Έχουμε βουτήξει και οι δυο ,και με όλη την διακριτικότητα ενός μεσημεριανού πανελίστα ρωτάει γιατί δεν οδηγώ και αν οδηγάει η κοπέλα μου .Απαντάω από καθαρή βαρεμάρα πως είμαι gay. Χωρίς να χάσει μισή ανάσα απαντάει «οκ, τότε σίγουρα οδηγάει ο φίλος σου» .


Κατά τα άλλα , ησυχία σε υπερθετικό βαθμό. Και δεν είναι κακό αυτό . Είδα το καινούργιο επεισόδιο Louie. Ήταν σχετικό με χωρισμό ,και ότι πιο αστείο είχα δει εδώ και πάρα πολύ καιρό. Είμαι ο Louie btw ,σχεδόν όσο είμαι ο Allen.


Louie Louie Louie
Louie Louie you're gonna cry

2 σχόλια:

  1. Μια χαρά το πήρε η κοπελιά..
    Ησυχία.. καλά είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oi protes 2-3 grammes tou post perasan apo mprosta mou eikones kalokairiou kai filous na voutane mazi sti thalassa. Mporei na fainetai aplo alla ama sou'xei leipsei, niotheis poly oraia na to 'vlepeis' esto ki etsi.

    Ti einai Louie, de to ksero. Kalo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή