Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

We used to wait.




Now it seems strange
How we used to wait
For letters to arrive.




Περίμενα πότε θα μου φέρει ο ταχυδρόμος τα γραμματόσημα μου .


Περίμενα πότε θα έρθει το καλοκαίρι για να είμαι όλη μέρα στην θάλασσα .

Περίμενα πότε θα βγουν ταινίες, cd , παιχνίδια ,πότε θα έρθει η Πασπαλά , η Λεονάρδου ,η Τσανακλίδου από Θεσσαλονίκη .


Περίμενα πότε θα απαντήσουν τα μηνύνατα μου παλιές μου σχέσεις, παλιοί μου έρωτες ,πότε θα βρεθώ μαζί τους .


Περίμενα πότε θα βρω τον έρωτα της ζωής μου ,μετά περίμενα να περάσουν τα προβλήματα (από μόνα τους ,ως δια μαγείας ) ( δεν περνάνε ,πληροφοριακά) .


Περίμενα πότε θα έρθει το mail πότε θα γίνει το τηλέφωνο (οι χαρές της σχέσεις από απόσταση )


Περιμένω τώρα όλα να πάνε καλά (και αν δεν πάνε θα τα πάμε εμείς ) . Περιμένω να βάλει μυαλό ένας φίλος μου (ξέρεις εσύ ) .Περιμένω να περάσουν οι ώρες και να συναντήσω σπίτι το μωρό .


Now our lives are changing fast

2 σχόλια:

  1. ααααααααχ! Δεν περνάνε οι ώρες ε;
    Το έχει αυτό η προσμονή..
    Θα περάσουν όμως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκειά η αναμονή, λοιπόν...
    Όμως για τον φίλο, μη περιμένεις πολλά. 'Αστο - κανείς μας ποτέ δεν βάζει μυαλό!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή