Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Κυλάει το δαχτυλίδι σου




Έγινε παρεξήγηση κι εξήγηση δε δώσαμε


Η μάνα μου επιμένει πως διάβασα πολύ νωρίς κάποια βιβλία ,για αυτό και έχω στρεβλές απόψεις . Η άποψη μου περί μονογαμίας έρχεται από κάποια ιστορία του Νίκου Δήμου : ένας μαθηματικός βασανίζεται από τις στατιστικές προοπτικές να είναι η γυναίκα του άπιστη . Καταφέρνει να ηρεμήσει μόνο όταν αναγάγει την μονογαμία σε δόγμα (πίστευε και ..) .


Συνήθως δεν με ενοχλεί το θέμα – είναι στατιστικό δεδομένο ,αλλά όσο επικεντρώνεσαι σε αυτό ,τόσο πιο δυστυχισμένος είσαι . Και στην περίπτωση μου πιστεύω πως ήταν παρεξήγηση ,όχι απάτη.


Σαν κλασικό επεισόδιο situation comedy : οι ήρωες παρεξηγήθηκαν ,είχαν και οι δύο άδικο , τα ξαναβρήκαν ανάμεσα σε χαζορομαντικά κωμικά συμβάντα ,είναι ξανά μαζί και η σειρά ανανεώθηκε για μια season ακόμα.


Κυλάει το δαχτυλίδι σου μέσα από το μαντήλι σου
μα το 'δαν κάποιοι φίλοι σου κι είπαν πως θα βρεθει

4 σχόλια:

  1. Tώρα αυτό σημαίνει ότι έχουμε καλά νέα ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μονογαμία, παρεξηγημένη έννοια γενικώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω κι εγώ την ίδια απορία με τον ΖΡ...
    Θάχουμε Season 2, θάχουμε sequel;

    Καθάρισε την θέση σου μ' αυτή σου την κατάσταση, να ξέρουμε κι εμείς!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα τόλεγα ότι η θεαματικότητα είναι η πηγή των συναισθημάτων
    (πόσο πιο ειρωνικά μπορω να το αντιμετωπίσω?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή