Δευτέρα 3 Μαΐου 2021

Sometimes i wonder if this is worth all the effort

People wait for you to speak their minds, their thoughts, Then take away all of their cares; Είναι βράδυ Κυριακής του Πάσχα. Περιμένω να περάσει η μέρα για να πάρω την καλή μου φίλη αν της κλαφτώ για το πόσο άδικος ήταν ο συντροφός μου μαζί μου σημέρα. Ομολογούμενως κατάφερε να ειναι κωμικά κακός ,θέλω να κάτσω να της πω και να βρω το δίκιο μου ,το αξίζω . Δεν εχω συχνά παράπονα, και ειναι άδικο να κρίνεις έναν άνθρωπο απο την κακή του μέρα , και να βγάζεις το scorecard με όλα τα πεπραγμένα 8 χρόνων . Ή δεν είναι ; Δεν θα πάρω τηλέφωνο σήμερα λοιπόν γιατί ειναι η μέρα της με τα παιδιά της , και θα πάρω αυριο και θα περάσω ενα βράδυ δικάζοντας , καταδικάζοντάς και αθωώνοντας με συχνή εναλλαγή. Και μέχρί τότε ο συζυγικός καναπές , γιατί το κοινό κρεβάτι ειναι κάτι που δεν νομίζω πως θα βοηθούσε τωρα . But that's the way things are.you can't change that... So i'll be here, until your last flame of interest flickers

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου